Cum se utilizează Ripple (XRP) pentru criptarea pariurilor | Ghid pentru începători

XRP intră treptat în groapa pariurilor pe criptomonede. Cripto se mândrește cu avantaje de calibru Bitcoin care îl fac o alegere stelară pentru pariuri online. Unii ar putea interpreta acest lucru ca fiind un factor în ciocnirea foarte provocată între cele două criptomonede similare, dar tehnic diferite. XRP permite oricui să facă parte din cele mai mărețe spectacole în pariurile online.

Acestea fiind spuse, există câteva lucruri pe care ar trebui să le cunoașteți înainte de a învăța cum să pariați cu XRP. Iată un ghid complet pentru pariuri cu XRP!

Ce este XRP?

Aura din jurul Ripple este rezultatul promisiunii de a raționaliza plățile transfrontaliere. Ripple Labs, fondată inițial ca OpenCoin, este compania care dezvoltă criptomoneda, XRP, și registrul distribuit care o alimentează. Mai precis, XRP acționează ca o monedă-punte, prezentând lichiditatea și ușurința schimbului în rețeaua Ripple.

Ripple își vinde produsul numit xRapid către instituțiile financiare din întreaga lume. Este un mediu pentru transferul de valoare între diferite monede fiat. XRP Ledger este Tehnologia Ledger Distribuită care facilitează decontarea verificabilă și sigură a criptomonedei. Acestea sunt serviciile valoroase pe care Ripple le oferă instituțiilor financiare și utilizatorilor individuali.

iată un ghid pas cu pas pentru a cumpăra Ripple XRP Coin sau pentru a converti Bitcoin în Ripple XRP.

XRP este adesea considerat oaia neagră a familiei de criptomonede. Există atât de multe lucruri pe care le puteți evidenția ca diferențe între XRP și BTC. Cu toate acestea, Ripple are multe caracteristici și folosește cazuri care îi permit să depășească paradigma tranzacțiilor financiare la jocurile de noroc criptate.

Care sunt principalele caracteristici ale Ripple?

Foarte puține criptomonede justifică cuvântul „anonimat” în sensul său, iar XRP se află în partea de sus a listei. Această caracteristică, printre altele, prezintă măreția acestei criptomonede. Fiecare factor depășește normele de pariere cu numerar. Iată câteva caracteristici XRP:

• Tranzacții anonime – prima caracteristică a monedei se referă la confidențialitate. Tranzacțiile sunt complet anonime până la punctul în care ar putea fi imposibil să se urmărească utilizatorii. Fiecare jucător criptografic caută o astfel de explozie într-o criptomonedă, iar XRP are tot ce este mai bun.
  • Descentralizare – aceasta este o problemă controversată în cripto-comunitate. Deși s-au dat unele argumente convingătoare, susținând că XRP este de fapt centralizat, acest lucru este contrar adevărului. XRP este o criptomonedă descentralizată a cărei valoare este determinată de forțele cererii și ofertei.
  • Urmărirea informațiilor – mii de computere care rulează Ripple în întreaga lume lucrează la unison în fiecare moment pentru a proteja securitatea și validitatea tranzacțiilor. XRP Ledger este disponibil pentru toată lumea din rețea în scopuri de transparență.
  • Tranzacții rapide – îngrijirea XRP este adesea comparată cu transferul SWIFT, sistemul actual de plăți transfrontaliere utilizat de bănci. Aici structura Ripple se dovedește avantajoasă. XRP permite utilizatorilor să trimită tranzacții în câteva secunde, comparativ cu 2-5 zile lucrătoare pe SWIFT.
  • Tranzacții low-cost – așa cum sa stabilit mai sus, rețeaua Ripple este incredibil de rapidă. Această caracteristică se dovedește valoroasă atunci când luați în considerare singurul mod în care taxa va crește este dacă există o supraîncărcare a rețelei. Ripple a construit o rețea eficientă și rezistentă, care elimină toate blocajele lichidității pieței, făcând astfel ieftin mutarea XRP.

CITIȚI Revizuirea BitMix: Cum să o utilizați – Ghidul complet [2020]

Există vreun profit în utilizarea XRP în pariurile și jocurile de noroc criptografice?

Aproape un deceniu s-a întâmplat ceva fără precedent. O persoană sau un grup incredibil a avut un impact durabil asupra lumii prin introducerea Bitcoin.

Astăzi, există un întreg segment criptografic al fiecărei industrii de pe scena mondială. Bitcoin și mai târziu XRP au prezentat modul în care datele și securitatea utilizatorilor ar putea fi protejate, dacă nu îmbunătățite. Această caracteristică a fost preluată de cazinourile online și firmele de pariuri. Aceste cazinouri criptografice au folosit, de asemenea, tehnologia care stă la baza Bitcoin pentru transparență în tranzacțiile utilizatorilor și câștiguri de premii.

Fiecare cazinou are ceva care îl definește cu adevărat; pentru unii, aceasta este securitatea blockchain-ului. Datorită securității blockchain-ului, jucătorii pot beneficia de un grad sporit de confidențialitate și control. Acesta a fost momentul credibilității că platformele de pariuri criptografice, cum ar fi 1xBit, au fost lansate ca cazinouri și cărți de sport complet anonime..

De la început, 1xBit a atras jucători cu un farmec incontestabil, combinând rezonanța culturii pop cu puterea tehnologiei blockchain. 1xBit oferă un amestec unic de caracteristici și jocuri pline de acțiune, pe care sunteți invitați să le încercați. Ceea ce definește acest cazinou cripto este comoditatea pe care o oferă utilizatorilor, deoarece le permite să depună și să parieze pe mai multe evenimente folosind XRP și alte 20 de criptomonede.

CITIȚI 5 sfaturi pentru tranzacționarea criptomonedelor de zi

Înregistrare

1xBit oferă nu numai pariuri XRP, ci și înregistrarea cu un singur clic ca parte a experienței. Utilizatorii nu sunt obligați să furnizeze acreditările lor private. Platforma generează automat un ID de autentificare și o parolă. Deoarece cazinoul este protejat de blockchain, este literalmente impenetrabil. Dincolo de etapa de înregistrare a contului, pariurile sau jocurile pe 1xBit sunt destul de interesante.

Selectarea unui portofel Crypto XRP

1xBit este o etapă potrivită în care jucătorii pot profita de numărul mare de criptomonede acceptate. Este ușor să pariați pe 1xBit cu XRP. Pur și simplu accesați „Contul meu” și găsiți opțiunea „Detalii cont”, selectați „Portofelul dvs.” pentru a accesa lista criptelor și alegeți XRP pentru a finaliza și paria.

Pariuri pe evenimente

1xBit este locul unde se nasc moștenirile profesionale ale jucătorilor, iar visele lucente se împlinesc. Cripta carte de sport prezintă elemente ale jocurilor de noroc cripto, inclusiv evenimente strălucite despre care se știe că oferă jucătorilor experiențe extraordinare. Această practică a devenit o parte integrantă a jocurilor de noroc cu criptomonede. Jucătorul poate selecta cu ușurință un eveniment, condițiile și poate participa la joc cu XRP.

Ușurința de utilizare face parte dintr-o poveste mai amplă care se desfășoară în profiturile pe care un jucător le poate obține dincolo de miza unui joc sau eveniment. Oferta stelară a acestei cărți de pariuri cu criptomonede include, de asemenea, un bonus de bun venit de 7 BTC, printre alte oferte. La 1xBit, gloria experienței ar putea deveni nu numai valoroasă, ci și tangibilă. Este o operă măreață de emoții și vârfuri de adrenalină care începe cu pariurile pe 1xBit cu XRP.

Concluzie

Acesta a fost ghidul nostru despre cum să pariați cu XRP, concentrându-ne pe cazinourile cripto, o industrie în continuă înflorire. Acum, că știți care sunt cele mai importante aspecte ale pariurilor criptografice, sunteți liber să vă adânciți în această lume captivantă a jocurilor de noroc.