Acest ghid pentru investiții vă va ajuta să luați decizii financiare mai bune

Ghidul Bogleheads pentru investiții

Aici, la Trading Education, suntem pasionați să ajutăm investitorii noi și viitori să afle cum funcționează piețele bursiere și cum pot deveni ei înșiși investitori de succes, învățând trucurile și tehnicile pe care profesioniștii le folosesc..

Investitorii de succes au toți un lucru în comun. Cercetează constant piața pentru știri și mișcări relevante, gândind strategic la fiecare investiție și își dezvoltă constant cunoștințele și expertiza citind fiecare carte și ghid de investiții de calitate, vizionând videoclipuri, ascultând podcast-uri și participând la seminarii de instruire. Nimic nu înlocuiește cunoștințele din acest joc fascinant și, dacă puteți stăpâni abilitățile implicate în tranzacționarea cu succes și investițiile pe piața de valori, puteți obține câștiguri foarte sănătoase pe termen lung.

Având în vedere acest lucru, aruncăm o privire asupra unora dintre cei mai mari nume și influențatori din piața bursieră și din lumea investițiilor și împărtășim ideile și sfaturile lor. Cărțile sunt o modalitate excelentă de a învăța abilități noi și abilități de investiții tehnice, iar una dintre cele mai interesante de pe piață se numește „Ghidul Bogleheads pentru investiții‘.

Iată un rezumat al principalelor puncte.

Despre ce este cartea?

Găsește-l pe Amazon>> Ghidul Bogleheads pentru investiții

Această carte de investiții este despre fondatorul Vanguard Group și despre abordarea sa față de investițiile pasive. Este un ghid simplu și accesibil, care este destinat să arate noilor investitori că piața de valori este disponibilă pentru toată lumea, mai degrabă decât să fie atât de complexă încât să aibă nevoie de un profesionist care să îi ajute să o navigheze. Mesajul său este clar și în conformitate cu al nostru la Trading Education; învățați abilitățile, adunați cunoștințele și gestionați propriul portofoliu de investiții!

Filozofiile investiționale ale lui John Bogle au avut atât de mult succes, încât adepții săi citesc acum un site obișnuit care se bucură de peste 50.000 de accesări în fiecare zi. Această a doua ediție a ghidului prezintă abordarea investițională pasivă, iar autorii săi, Michael LeBoeuf, Mel Lindauer și Taylor Larimore, sunt toți siguri din punct de vedere financiar, cu vârsta peste 70 de ani și clar că nu au nicio agendă ascunsă! Nu sunt angajați de Vanguard și nu câștigă niciun comision de la ei.

Oamenii citesc, de asemenea: Ghidul final pentru tranzacționarea Forex

Ce subiecte acoperă cartea?

Ghidul Bogleheads pentru investiții acoperă o serie de subiecte, de la sfaturi de economisire a banilor până la teoria modernă a portofoliului și economia comportamentală. Instrumentele conceptuale sunt explicate fără formule. Mesajul cărții este că are sens să fii un investitor inactiv pentru a vedea cele mai bune rezultate. Ei explică faptul că, cu puțină abilitate, practică sau efort, investitorii „leneși” se pot bucura de fapt de un rezultat mai bun decât mulți dintre colegii lor.

Pentru a-și susține punctul de vedere, autorii împărtășesc o serie de studii care arată cum managerii pasivi tind să aibă rezultate mai bune decât managerii activi și explică faptul că piața de valori este plină de surprize.

Mesaje cheie

Cartea explică necesitatea de a începe investiția și economisirea devreme, de a adopta o alocare a activelor adecvată în funcție de vârstă și de a lua în serios diversificarea, reducând în același timp impozitele și comisioanele. De asemenea, aceștia recomandă calculatoare online pentru a vă ajuta cu aceste decizii și pentru a arăta cum taxele mari vă pot afecta capacitatea de a construi avere.

A se vedea, de asemenea: Top 20 Cele mai bune sfaturi financiare pentru Millennials

Autorii cred, de asemenea, că un portofoliu diversificat ar trebui să includă investiții în străinătate de aproximativ 20-40% dintr-un portofoliu individual și favorizează piețele emergente care au prognoze de creștere mai mari și evaluări mai mici decât piețele de valori dezvoltate existente. O mare parte din acestea, explică ei, se datorează faptului că forța de muncă din țările în curs de dezvoltare este tânără și dinamică, cu o mulțime de creștere în față. Acest lucru contrastează cu Japonia, SUA, Anglia și Europa, unde forța de muncă îmbătrânește.

Există un capitol deosebit de interesant despre economia comportamentală, care analizează modul în care emoțiile necontrolate pot constitui un adevărat blocant în construirea bogăției. Aceștia explică modul în care investitorii trebuie să decidă strategia lor și apoi să se țină de ea pentru a obține cele mai bune rezultate.

În concluzie

Ghidul de investiții excelent este un manual foarte puternic pentru investitorii mai noi care au auzit despre modelul pasiv Vanguard și sunt interesați să afle mai multe. Nu pretinde că acoperă un teren nou sau că oferă informații inovatoare, dar este scris într-un mod util, convingător și accesibil, pe care investitorii mai noi îl vor găsi convingători și atrăgători. De asemenea, poate încuraja cititorii să se înscrie pe site-ul web Bogleheads la https://www.bogleheads.org/ și să vă alăturați comunității altor investitori de acolo. Una peste alta, credem că este o resursă excelentă pentru a vă sprijini călătoria mai largă de învățare în lumea investițiilor de succes pe piața bursieră și vă recomandăm cu siguranță ca un ghid util pe măsură ce vă dezvoltați propriile abilități și cunoștințe.

Nu ratați: An Investment Horror Story!

Institutul CFAI a publicat un ghid complet și o recenzie a cărții, pe care o puteți citi aici: https://www.cfapubs.org/doi/full/10.2469/br.v10.n1.9