Cele mai bune 11 cărți pentru investiții în 2018

Este corect să spunem că majoritatea celor mai de succes oameni din lume sunt, de asemenea, cititori entuziaști și dedicați. Același lucru este valabil și pentru cei mai profitabili investitori. Este bine știut că Warren Buffett obișnuia să citească 1.000 de pagini pe zi când era la început, iar Charlie Munger își atribuie angajamentul față de lectură drept una dintre cheile sale pentru succes..

Pe scurt, este într-adevăr vital să citești și să înveți pentru a avea succes, în special pentru noii veniți la investiții. Următoarea listă vă oferă cele 11 cărți de investiții care vă pot ajuta în noua călătorie de tranzacționare.

1. „The Intelligent Investor: The Definitive Book on Value Investing”, Benjamin Graham

Găsește-l pe Amazon >> The Intelligent Investor Book de Benjamin Graham

Dacă alegeți să citiți o singură carte de investiții în viața dvs., atunci lăsați-o să fie capodopera lui Benjamin Graham. Graham este frecvent cunoscut sub numele de "Nașul Investiției în Valoare", și cu un motiv întemeiat. El a fost probabil cea mai proeminentă și influentă figură în investițiile din secolul XX, iar cartea sa „The Intelligent Investor” este probabil cea mai importantă carte de investiții scrisă vreodată.

2. „Eseurile lui Warren Buffett: lecții pentru America corporativă”, Warren Buffett, Lawrence Cunningham

Găsește-l pe Amazon >> Cartea Eseurile lui Warren Buffett

Dacă ne gândim la „Investitorul inteligent” ca la Biblia pentru investitorii de valoare, atunci eseurile lui Warren Buffett trebuie să fie Noul Testament. Warren Buffett este un maestru în investiții și afaceri și scrie eseuri pe această temă de mai bine de 50 de ani. Printr-o combinație dintre geniul său și farmecul și carisma sa întemeiate, el este un educator superb, precum și un investitor magistral. Multe dintre eseuri pot fi găsite online, dar cartea le compilează într-un singur volum la îndemână.

Oamenii citesc și: Ați dori sfaturi de la cineva care să merite 88 de miliarde de dolari??

3. „Investiția valorică: de la Graham la Buffett și dincolo”, Bruce Greenwald, Jude Kahn, Paul Sonkin, Michael van Biema

Găsește-l pe Amazon >> valoare investitie carte

Bruce Greenwald este cel mai proeminent profesor din departamentul de finanțe al Universității Columbia din SUA și este cunoscut drept una dintre autoritățile moderne din lume în domeniul investițiilor. Această carte oferă o imagine de ansamblu cuprinzătoare asupra lumii investițiilor de valoare, acoperind tehnicile generale utilizate în investițiile de valoare, precum și profiluri detaliate ale celor mai prosperi investitori de valoare, inclusiv Mario Gabelli și Warren Buffett.

4. „Stocuri pe termen lung: Ghidul definitiv al rentabilității pieței financiare & Strategii de investiții pe termen lung, Jeremy Siegel

Găsește-l pe Amazon >> stocuri pentru carte pe termen lung siegel

Jeremy Siegel este cunoscut sub numele de "Vrăjitorul din Wharton", unde predă de mai bine de 45 de ani. Cartea sa „Stocuri pe termen lung” este, desigur, Biblia pentru investitorii care cumpără și dețin. Cartea prezintă un argument convingător, afirmând că acțiunile sunt de fapt cea mai sigură investiție pe termen lung după ce ați luat în calcul inflația. El sugerează că majoritatea oamenilor ar trebui să fie investitori pasivi pe termen lung în acțiuni.

S-ar putea, de asemenea, să vă placă: 7 stocuri care vă pot face milioane în 2018

5. „Cartea mică a investițiilor de bun simț: singura modalitate de a vă garanta o parte echitabilă a rentabilității pieței bursiere”, John C. Bogle

Găsește-l pe Amazon >> mica carte de bun simț investind john bogle

O mare parte a investițiilor este bunul simț și doar un portofoliu divers de acțiuni deținute pe termen lung va genera un câștig. În teorie, încercarea de a învinge bursa este un joc prin care trebuie să existe un învins pentru fiecare câștigător, dar devine un joc al învins după ce se scad costurile substanțiale. John C. Bogle a fondat Vanguard Group și a creat primul fond de indexare din lume, iar această carte este una dintre recomandările de top ale lui Warren Buffett. De fapt, perechea s-a legat inițial de terenul comun al costumelor zbârnâite, iar prietenia lor a înflorit de atunci.

6. „Buffettology: tehnicile inexplicabile anterior care l-au făcut pe Warren Buffett cel mai faimos investitor din lume”, Mary Buffet, David Clark

Găsește-l pe Amazon >> carte de bufetologie

Mary Buffet, fosta nora a lui Warren, oferă o superbă introducere în abordarea investițională a maestrului în cartea sa „Buffettology”. Ea oferă profiluri detaliate și analizează 54 de așa-numitele "Companiile Buffett". Un punct culminant este analiza calitativă a stilului de investiții Buffett, deși capitolele matematice ar putea să nu fie la fel de utile pentru unii.

Nu ratați: Cele mai bogate 21 de persoane din lume pentru 2018

7. „One Up On Wall Street: Cum să folosești ceea ce știi deja pentru a câștiga bani pe piață”, Peter Lynch

Găsește-l pe Amazon >> unul pe wall street carte Peter Lynch

Peter Lynch este unul dintre cei mai profitabili investitori din toate timpurile – Fondul său Magellan a avut în medie un randament anual compus de 29,2% în perioada 1990-1997. În această carte, Lynch explică modul în care investitorul mediu poate cuceri profesioniștii folosind cunoștințele pe care le are. Potrivit Lynch, există oportunități de investiții în jurul nostru. De la supermarket la locul de muncă, veți întâlni servicii și produse pe tot parcursul zilei. Discernând care sunt cele mai bune, puteți identifica companiile în care să investiți înainte ca acestea să fie descoperite de analiștii profesioniști.

8. „Strategie competitivă: tehnici pentru analiza industriilor și a concurenților”, Michael Porter

Găsește-l pe Amazon >> carte de strategie competitivă michael porter

Când frecventezi școala de afaceri, unul dintre primele lucruri pe care le faci este să studiezi Michael Porter. Cartea sa „Strategie competitivă” a transformat modul în care strategia de afaceri este practicată și predată în întreaga lume. Această carte oferă o introducere a celor 5 forțe ale sale care îi vor ajuta pe investitori să analizeze industriile disponibile. De asemenea, introduce cele 3 forme ale strategiei unei companii, care sunt costuri reduse, diferențiere și concentrare.

9. „Ascensiunea banilor: o istorie financiară a lumii”, Niall Ferguson

Găsește-l pe Amazon >> ascensiunea cărții de bani Niall Ferguson

Niall Ferguson urmează urmele banilor pentru a spune o poveste foarte umană a modului în care a evoluat sistemul nostru financiar. A apărut în Mesopotamia antică și a culminat cu lumea modernă pe care o numește Planet Finance. Ferguson susține că istoria financiară este fundamentul esențial al întregii istorii, argumentând că creditul și datoria au fost la fel de importante ca orice inovație tehnologică care a progresat civilizația. Aceasta este o imagine de ansamblu excelentă asupra banilor ca entitate și oferă o introducere frumoasă în lumea financiară.

10. „Gândire, rapid și lent”, Daniel Kahneman

Găsește-l pe Amazon >> gândind repede și lent carte Daniel Kahneman

Kahneman este profesor la Universitatea Princeton în domeniul psihologiei comportamentale și cognitive. El a câștigat Premiul Nobel pentru economie în 2002, iar această carte a fost un best-seller în privința prejudecăților cognitive și a euristicii. Cartea explică părtinirile naturale pe care le avem, care ne influențează judecățile de zi cu zi, inclusiv cele de a investi. Dacă doriți să prosperați ca investitor, este vital să cunoașteți propriile părtiniri și tendințe. Această carte este la fel de fascinantă pe cât de esențială este pentru investitorul modern.

11. „Milionarul de alături: secretele surprinzătoare ale bogatului din America”, Thomas Stanley, William Danko

Găsește-l pe Amazon >> milioane sunt cartea de alături

Aceasta nu este o carte de investiții în sine, dar este un atu minunat pentru oricine dorește să-și crească averea. Stanley și Daniel oferă un rezumat de 7 trăsături comune care apar de nenumărate ori în cei care au acumulat o bogăție vastă. Până când terminați cartea, veți ști că a deveni bogat este rezultatul unei munci grele, a economisi cu sârguință și a trăi în interiorul (sau sub) mijloacele voastre. Conform cărții, lucruri precum moștenirea, gradele avansate și chiar inteligența sunt de fapt mai puțin importante.

Oamenii citesc și: Ar putea fi aceasta cea mai căutată carte de educație financiară?

Dacă v-a plăcut să citiți acest articol din Trading Education, vă rugăm să îi dați un like și să îl împărtășiți cu oricine credeți că ar putea fi de interes.